مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران با اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر

اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی انجمن پرستاری ایران

نکته مهم در نسخه خوانی وآموزش نسخه خوانی

قطعا تکرار و تمرین مهمترین راه تسلط بر خواندن نسخه است.با این وجود کسی که به مبحث داروشناسی مسلط نباشد هرگز به نسخه خوان حرفه ای تبدیل نمی شود.

رسالت و ماموریت دوره کمک پرستاری

رسالت این دوره، تربیت نیروهای توانمند، ماهر ،مسئولیت پذیر،پاسخگو و حساس به سلامت بیماران و خانواده آنها در ارائه خدمات اولیه می باشد .

رشته های قابل اجرا توسط شعب:

برخی از خدمات ما

دستیار دندان پزشک

شرکت در دوره دستیار پزشک برای عموم آزاد است دستیار پزشک به فردی گفته میشود که در اغلب موارد تحت یک پزشک فراینده های درمانی و اداری را انجام میدهد.این شغل برای آن دسته از کسانی که به پزشکی و بیماران علاقه دارند اما به هر دلیل در رشته پزشکی تحصیل نکرده اند، موقعیت شغلی ایده آلی است.

 
 

اصول کار در داروخانه

نسخه خوانی،قیمت زنی نسخه و قوانین بیمه ها ،مقدمات و اختصارات نسخه خوانی،داروشناسی عمومی،بیماری شناسی عمومی ،اصطلاحات پزشکی و دارویی مفید در داروخانه، اشکال دارویی و روش های صحیح مصرف دارو و …

محتوای کلاس  تکنسین داروخانه کاملا منطبق با بازار کار است و این دوره آموزشی توسط متخصصین حوزه تدریس می شود.

پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه

با عنایت به فراوانی امور اجرایی و نگهداری در امر آزمایشگاه ، و زمانبر بودن رسیدگی به تمامی موارد و با نگاه کاهش خطا های آزمایشگاهی و خدمت رسانی مطلوب به خدمت گیرندگان (بیماران) دستیاران مهارتی آزمایشگاه با شرح وظایف مشخص آموزش داده می شوند و مرحله (مقدماتی وتکمیلی) طی2ماه به همراه یک جلد کتاب و پک آموزشی (درصورت وجود) ویا جزوه و برای هر فراگیر

 

دوره آموزش کمک پرستاری

رفتار و اخلاق حرفه ای کمک پرستار ، آناتومی وفیزیولوژی بدن انسان ، مراقبت از بخش های داخلی جراحی و عفونی ،بهداشت تغذیه و رژیم غذایی و … در انتهای دوره آموزش کمک پرستاری به مهارت هنرجویان گواهینامه معتبر بین المللی از سوی دانشگاه ابن سینا گرجستان با همکاری مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران داده میشود.

 
 

فوریت های پزشکی

مباحث تئوری مانندگرمازدگی،شکستگی،آناتومی، سرمازدگی،کمک های اولیه،دارو شناسی،بیماری شناس و…

مباحث علمی مانند تزریقات به صورت اصولی،پانسمان،بانداژ،فشارخون ،نوارقلب،بخیه،قندخون و… می باشد.به مهارت جویان گواهینامه معتبر از انجمن پرستاری ایران اعطا می گردد.

 
 
 

کارگاه مهارتی پانسمان و تزریقات

مباحث به صورت پراتیک و عملی از جمله مهارت های تکمیلی( نحوه گرفتن فشار خون)

شناخت زخم ها،تزریقات ایمن،پانسمان های پیشرفته ،بانداژ،گاواژ،لاواژ،سونداژ، اشنایی با اصول بخیه زدن و بخیه کشیدن،کار با دستگاه نوارقلب.

 
 

دوره های آموزش مهارتی حرفه ای حوزه سلامت

مشاهده سرفصل ها و شرایط پذیرش فراگیر

برخی از مقالات ما

مواردی که باید بدانید!

تعریف فوریت های پزشکی

فوریت‌های پزشکی خدمات امداد و کمک‌ های اولیه را به بیماران و مصدومان حوادث مختلف تا رساندن آن ها به مراکز درمانی ارائه می ‌دهد . خدماتی که ممکن است داوطلبان را در موقعیت‌های حساس و پراسترس در تمام مدت شبانه‌روز قرار دهد . بنابراین داوطلب باید از نظر جسمی و روحی و روانی آمادگی لازم را برای خدمت در محیط‌ های سخت نظیر دریا، کوهستان، شرایط‌ زلزله و دیگر بلایای طبیعی داشته باشد.